♥ Mycket om inget

Engelskaprovet igår gick över förväntan. Är nästan 100% på att jag får VG. Och jag som knappt hade pluggat! Yey.

Satt kvar i skolan till fem cirka igår med Ida och Natasha, och damdamtadaa! jag och Ida är klara med vårt projektarbete. Vi gjorde klart boken igår samt skrev rapporten. Kommer bli hur bra som helst!

Efter skolan träffade jag Mackan, vi gick och handlade och sedan åkte vi hem och lagade spaghetti och köttfärssås, mums! Efter det blev det lite TV och sen var det godnatt.

Idag är jag uppe tidigt, för guess what? Yes, jag sitter på jobbet. Sprang nästan hit, men lyckades vara här prick klockan åtta. Eloge till mig!

Ikväll blir det mys med min babe, vi ska laga tacos! Woho.

Sanna:

Bra att provet gick bra :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback