♥ På the job

Vilken seg dag detta har varit! Har inte haft en så bra dag när det gäller mycket, men den har varit lite kul ändå.

Har en sån dag då det känns som om man gått upp tio kilo, inte duschat på tre veckor och går runt i samma kläder som på högstadiet. Inte en toppendag med andra ord.

Jag och Ida missade visst att vi skulle på studiebesök på Textilmuséet, så jag åkte och jobbade istället. Skönt med lite extra cash. Imorgon ska jag sända live-radio i skolan, och det största ämnet ska vara bloggar.

Några idéer? ;)


Karin:

Ibland:) när jag känner för det:) lite extra sådär.. inte så ofta.. men det känns mysigt på nåt sätt.. man pysslar om sig själv lite då

Anna:

http://annagotland.webblogg.se
Jag behöver fler tips, hur lindrar du ditt sötsug, kommentera gärna mitt inlägg om just sötsug, behöver alla tips jag kan få! :)

2008-02-20 @ 11:30:20

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback