♥ Today it's monday

Måndag idag..
Började klockan tio med religion.
Kollade på en dokumentär till kvart i elva sedan fick vi sluta.
Fick då reda på att vi inte skulle ha någon arbetsmiljö&säkerhet så
då slutade vi för dagen.

Gick till staden med Ida. Köpte en jacka, solade och gick runt i stan lite.
När jag kom hem gick jag raka vägen till brevlådan och javisst, där låg det ett kuvert till mig.
Skyndade hem och öppnande. Men vad nu?
Det låg bara ett par bambooörhängen där i.
Jag som beställt två... har mejlat till leverantören nu och berättat om felet.
Har ju redan betalat för två par, så vore ju tråkigt om jag inte fick det andra paret också.

Bild här på jackan (och Ida :P haha), stövlarna jag köpte i lördags och så bambooörhängena.
image929


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback