♥ Torsdag

Tjoho!

Torsdag idag vilket innebär sista skoldagen förrän nästa måndag. Härligt!
Har varit en kort dag i skolan idag... Hade ljud, sen så blev allt lite fel så jag åkte och träffade Marcus och sedan följde han med till skolan där vi lyssnade på lite info om balen och så.. Inte mycket mer med det.

Skrev ut en massa papper också, som jag ska plugga på på lovet. Ska försöka ta igen mig med skolarbetet nu, känner att det blivit lite för lite av det på sista tiden.

I helgen ska jag iallafall bara jobbaaaa. Jobba både fredag och lördag kväll så blir ingen utgång den här helgen heller.. Resten av tiden ska jag antagligen vara med my baby boy. Blir trevligt! :)

Ciao!

Karin:

klart jag har min vanliga stil:) har dock inte köpt nåra sånna kläder på ett tag, jag har ju redan så många:p


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback