♥ Welcome to my lalaland.

Tjoho allesammans! Hoppas det är bra med er. Med mig är det väl finfint.
Det enda som stör mig just nu är det blöta vädret och att msn inte fungerar. Det är nämligen så, att funkar inte msn så har jag nada att göra på jobbet. Så ere.

Som tur är väl att papi kommer och hämtar mig så att jag slipper gå i regnet. Inte alls trevligt!
Marcus är fortfarande i Bollnäs och saknar honom redan, haha. Lite löjlig man känner sig att man saknar honom rätt så mycket efter bara en dag. Men men, är man kär så är man. Eller hur? ;)

Ikväll blir det väl inte så mycket att göra. Ska nog plugga till mitt engelskaprov som jag ska ha på torsdag. Tråkigt, men det måste göras.

Bloggar la mer ikväll.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback