♥ Yes!

Var på utförsäljningen på Gina Tricot innan. Vad mycket folk det var! Vi fick stå i kö för att komma in, fast vi stod rätt så långt fram så det gjorde inte så mycket. Men väl där inne, folk var som djur! Haha, jag är nog lite för snäll för såna här jippon för jag stod bara där och lät folk knuffas, hah.

Handlade upp 245 :- men för det fick jag två par solglasögon, två par trosor, en klänning, en topp, ett par jeansshorts och ett par knästrumpor. Så jag är nöjd! Lägger upp bild sen.

Efter utförsäljningen gick vi bort till "riktiga" Gina och där hittade jag en jeanskjol. För 299:-.
Vilket betyder att en enda kjol kostade mer än det jag köpte på utförsäljningen. Men det gör inget, den är sååå snygg! Hoho.

HELENASCITY:

ha en bra dag!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback