♥ Yesterday it was underbart!

Alla hjärtans dag igår då. Var helmysigt!

Jag skulle vara klar klockan sju som sagt, och det var jag. Pluspoäng till mig!
För någon månad sedan hade jag berättat för Marcus att Oliven var min favoritrestaurang,
och vart hade han inte bokat bord? Jo! På Oliven! Yes! Var hur gott som helst.

Efter middagen var det bio och vi såg
Coverfield. Den var verkligen jättebra!
Och efter bion gick vi hem och hade det helmys och somnade framför filmen Den oändliga historien.

Så det var en toppen alla hjärtans dag för min del!
Hoppas det var lika bra för er!

mams:

Åh gumsan.. det låter heelmysigt :)

2008-02-15 @ 15:18:32
Jonna:

yes alla hjärtans va kanon!:)
ha en bra dag;)!

Josiee:

låter som en mysig alla hjärtans dag:) ha en skön helg!

2008-02-16 @ 09:52:34
http://josieeme.blogg.se/fashion/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback