♥ 62 snabba

1. Hur gammal är du om fem år?
Woho, 25 bast. Stora tjejen
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Har tillbringat mer än två timmar med Ida! :)
3. Hur lång är du?
169 och en halv.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg The Punisher inatt. Den är superbra!
5. Vem ringde du senast?
Mami imorses.
6. Vem ringde dig senast?
Marcusbabe <3
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"What's fun?" från Ida.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det blir nog att skicka sms, det är lite roligare så + att det är lite mer diskret under lektionstid, haha!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.
10. När såg du senast din mamma?
Imorses :)
11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna, fast använder bruna linser ^^, 
12. När vaknade du i dag?
06.20
13. Vilken är din favoritjulsång?
Happy New Year - Abba eller Last Christmas - Wham
14. Vilken är din favoritplats?
I love Franska Rivieran!
15. Vilken plats föredrar du minst?
Hmm.. Jag vet inte för jag brukar inte befinna mig på platser jag inte tycker om. Men om jag måste bestämma så får det nog bli hos gynekologen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det vill jag inte spekulera i, jag tar dagen som den kommer.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag var faktiskt galet rädd för E.T.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mitt och Idas projektarbete..
19. Hur stor är din säng?
Det är en 120 säng.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Una stationära.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Väldigt mycket utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Sex stycken.
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett!
24. Vilka städer har du bott i?
En.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Åh. Älskar att vara barfota på sommaren! Men annars strumpor. Det är mysigt det med.
26. Är du social?
Yes.
27. Vilken är din favoritglass?
Ehm. Jag är inte så jätteförtjust i glass, men varje gång jag är bakis så har jag ett övernaturligt sug efter piggelin.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Frukt-smoothie.
29. Tycker du om kinamat?
Thai är bättre.
30. Tycker du om kaffe?
Nix.
31. Vad dricker du till frukost?
Oboy!
32. Sover du på någon särskild sida?
På mage.
33. Kan du spela poker?
Nope.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Yes sir.
35. Är du en beroendemänniska?
Ja, har väldigt lätt att bli beroende. Eller ja, beroende och beroende, jag har lätt att fastna för saker. I en period till exempel åt jag bara mackor med sylt på. Men nu tycker jag det är vidrigt. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jaa. Darin! :D Haha.
37. Vill du ha barn?
Yes, två styck barn tack.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och har en viss förståelse i bosniska, hah.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Om det är en fräsch pool så är det bassäng. Annars ere hav som gäller.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Smycken och smågrejer. Lösnaglar.
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, några. Men de flesta är från H&M, Ur&Penn och Gina ;)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Gossip Girl, DH, CSI, Bones, Vänner (Ja, jag kollar mycket på tv.)
44. Kan du rulla med tungan?
Jag kan rulla ihop den.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha, Marcus är sjukt rolig.
46. Sover du med gosedjur?
Nej. Har som sagt sex kuddar, det räcker gott och väl.
47. Vad har du för ringsignal?
En låt på arabiska.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Äh, vet ej.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Lasern på datamusen.
50. Flirtar du mycket?
Jag är en väldigt flirtig person, det är allt jag säger om det.
51. Kan du byta olja på bilen?
HAHAHAHHAAHA.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Det är lite svårt att få det utan körkort xD  
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg vad den heter, men läste klart en bok i förrgår.
54. Läser du dagstidningen?
Yes, everyday Aftonbladet!
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
No, har precis slutat prenumerera på Veckans NU!
56. Dansar du i bilen?
Oh, ja. Så ofta jag kan.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Det var nog när jag kladdade lite i min kalender.
59. När var du i kyrkan senast?
För några veckor sedan.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Josefin West hette hon. Och så var ju syslöjd-Maggan en favorit.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Har aldrig campat.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hm, dont rememer. Aldrig någon som gör nåt speciellt för mig hahhaha.

mams:

Men LILLA gumman.. vaddå aldrig campat?!?! Du som växt upp i tält varje sommar från 0-6 år! Har du förträngt detta trauma? :o)

2008-01-23 @ 19:14:48
Amanda:

Haha, gällande att ha lätt för bli beroende... Jag är exakt likadan. Fastnar för en sak i korta perioder sen tål jag det inte :P
Härlig blogg du har!
Dock skapar den ett onaturligt sug efter kaffe, undrar varför....


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback