♥ Att göra en pudel

Malvina kom till jobbet innan, vi flummade lite och sedan slutade jag.
Gick ner till staden och vidare på Latte, of course.
Men som alltid - mitt kort fungerade inte där! Det är helt knas, jag kan handla med kortet hela dagen och det fungerar utmärkt men sedan när jag kommer til caféet så funkar inte kortet.
Weird! Så då brukar jag oftast få gå och ta ut pengar i bankomaten bredvid. Helknäppt.

Efter fiket åkte vi hem till mig och tittade på Att göra en pudel och åt Toblerone. Mys. Nu åkte hon för typ en timme sedan, och jag har precis pratat med och sagt godnatt till Marcus. MISS YOU, BABY!´

Filmen var iallafall bra, en riktig feel-goodfilm. Riktigt mysig. Och vad skön Rita är, haha. Vilka kläder! Jag älskar färgstarka människor, både deras stil och personlighet.

Förresten, när vi var inne på Videomix och hyrde filmen hände en rolig grej, det var en ny tjej i kassan. YES! tänkte jag, jag är inte nyast längre. Yey!

mams:

Puss på dig gullesnodden.. här på vsp är du en gammal inventarie numera :o)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback