♥ Back on track

Så.. Då var man tillbaka på jobbet på VSP efter ett litet julbreak.
Men känns inte som om det var ett par veckor sedan jag satt här, känner mig så hemma haha.

Skoldagen har varit nice. Jag och Marina körde en favorit i repris, och videon vi gjorde idag kommer att komma upp så småningom. Har haft ljud, svenska och ESV. Fick tillbaka svenskaprovet... Fick VG+ och det är ju rätt gött.
Hade fått MVG om jag fått MVG på den enda MVG frågan som fanns, men fick tyvärr bara VG+ på den frågan.
Menmen, jag är nöjd ändå!

Jag och Camilla fortsatte att måla på ESV. Håller på och målar en rund sittbänk på mediatorget..
Men idag tog färgen slut så jag målade lite, skrev våra namn med färg osv. Haha, lite tråkigt men ändå..

Efter skolan sprang jag in på Gina fort och köpte en klänning jag såg igår. Jättefin!
Lägger upp en bild senare.

Och senare, när jag slutar, kommer Malvina hit. Ska försöka övertala henne att gå och sola med mig.

see ya'll later!

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback