♥ Bra kombination

Efter middagen med ett par släktingar åkte jag, Frida, Thesse och Millan hem till Millan.
Skulle först skjutsa Thesses lillasyster Elin upp till en fest, och det blev mycket strul för vi kunde inte ta vägbeskrivningen så bra. Så det blev mycket rop "Höger! Nej, vänster! Nej, kör rakt fram där!".
Men lite roligt var det iallafall.

Åkte till Videomix och hyrde film - Underbar och älskad av alla. Haha, shit vad rolig den var!
En svensk Bridget Jones, verkligen! Lika klantig.

När jag kom hem vid halv tolv ringde jag Malvina för att prata lite med henne om imorgon då vi ska ut.
Men då var hon igång och partade och undrade om jag skulle hänga med ner till Tonic.
Det skulle jag.

Mötte henne, Robin, Risto och Jani i stan vid tolv och sedan gick vi vidare till Tonic och dansade häcken av oss rent ut sagt! Blev en toppen (och nykter) kväll. Till skillnad mot imorgon! Då ska den bli supernice och aspackad.

Haha. Imorgon är det jobb som gäller så jag borde väl gå och sova nu... så, godnatt!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback