♥ Bye 2007

Prolog: 2006 började med tårar, men vände tvärt om under sommaren och blev starten på något nytt och jävligt bra....

2007: Ett år där det hänt mycket. Tappat kärleken och hittat den igen. Tappat vänner, men hittat nya.
Det har varit mycket regn men samtidigt mycket skratt, glädje och roliga stunder så jag tänker inte så mycket på det. Har jobbat rätt så mycket under 2007, har till och med haft så mycket som fyra olika jobb.

 Har haft underbara människor omkring mig under 2007 och hoppas att de är här för att stanna.

Fortsättningen? Hoppas att 2008 blir ett bättre år. Mer sol och mer kärlek. Ska ta studenten nu till sommaren, flytta hemifrån och ta mina första steg ut i vuxenlivet. Känns spännande.


Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En solig och varm sommar! Och gärna snö på julafton.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Ojoj, en hel del datum faktiskt. 8 mars, 2 november, 5 december, 10 december.

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
Million Stylez - Miss Fatty

Största musikaliska upptäckten?
Snook.. I love you!

Något du önskade dig och fick?
Sandy Cohen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Mer flickig. Började använda klänning typ för första gången i mitt liv, och vågade till och med ha kjol trots att det inte var sommar. Långa halsband och stora örhängen är något jag alltid har.

De bästa nya människorna du träffade?
Marcus - Min underbaring som numera förgyller min tillvaro med en massa kärlek och en massa skratt. Lycka!
Frida - Du är inte så ny, men det är nu vi har kommit igång att umgås på rikigt och det är jag glad över.

+ alla människor jag börjat träffa på fritiden, på helgerna osv. Ni är också bra! ;)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback