♥ Ciao Bella

Dålig uppdatering idag...

Direkt efter skolan så gick jag och solade, sedan snabbt hem och efter det direkt till jobbet.
Så har knappt hunnit sitta vid en data.

Ikväll var det otroligt slött på Videomix, jag och Linda hade ingenting att göra!
Hade inga kunder och inget att göra. När jag sedan räknade min kassa hade jag fått in totalt 700 kronor.
Haha, till skillnad mot typ fem tusen, haha.. Shit, vad lite folk det var idag..

Har precis kikat på Ciao Bella, har velat se den jättelänge men blev aldrig att jag såg den på bio. Men nu så :)
Jättebra var den. Tycker att hon tjejen, Linnea, är jättesöt!

Nu ska jag sova. Ska upp rätt så tidigt imorgon och åka till Göteborg och gå på opera.

Ciao Bella ;)!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback