♥ En massa jobb!

Nu när man sitter på jobbet är det ju passande att faktiskt tänka på jobb. Vilket inte händer så ofta, men ändå.

Bara under året 2007 hade jag fyra jobb. Jobbet som
receptionist på VSP som jag fortfarande jobbar på.
Sommarjobbet som lagerarbetare på Newhouse Design, montör på Volvo Personvagnar i Torslanda och slutligen nu som kassabiträde på Videomix. Det har varit en hel del.

Jobbet på Newhouse var bara tillfälligt i några veckor som jag och Malvina jobbade på tillsammans.
Volvo var också ett sommarjobb, men fick hoppa in där några gånger under hösten också, men sen har det inte blivit något mer. Lite tråkigt för jag tyckte det var rätt så roligt.

Synd att Newhouse inte började på V för då skulle jag ha haft fyra jobb under 2007 som allihopa började på V. Det hade vart lite koolt.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback