♥ För mycket helt enkelt.

Många tankar.. mycket som händer just nu. Alldeles för mycket.
Känner mig inte ett dugg trött så får väl sitta vaken tills jag tröttnar.

Mycket händer på samma gång.
Och mitt i smeten börjar skolan imorgon. Jag orkar inte.

Mitt problem är och har alltid varit att jag tänker för mycket. Jag tänker på saker som ingen annan tänker på och får alltid konstiga blickar när jag delar med mig av mina tankar. Just nu kan jag inte komma på något speciellt, men har alltid fått höra Alex du tänker för mycket. Ja, det kanske jag gör. Antingen så tycker man illa om det eller så ser man det som en del av min charm. Hm.

Jag hatar att sitta ensam i vintermörker. Jag hatar att vara ensam överhuvudtaget.. Jag är ett djur som helst lever i flock och jag älskar att ha människor omkring mig. Har jag inte det så mår jag dåligt. Jag blir lågmäld och grå.

 Jag vill ha stora förhoppningar på detta året, men det känns så farligt att hoppas. Vågar jag? Jag vill, jag vill. Men den stora frågan är om jag vågar. Kommer vi klara detta?
Alla dessa känslor.. vart kommer dom ifrån? Varför har jag aldrig känt såhär innan? Vad betyder det?

- förlåt för denna förvirrning, men var tvungen att få ner det. Godnatt.

image888

annelie:

jag har också alltid tänkt "för mycket". oroat mig, studerat andra, försökt ligga ett steg framför osv. och det min vän, är aldrig något negativt! det är bara hur du och jag fungerar :) det innebär att vi har djup och att vi bryr oss. du får alltid surra av dig dina tankar och oro på mig. you know where i'm at :) allt blir så mycket större i huvudet och när man fått prata ut lite så känns det alltid mycket bättre och lugnare. *massa kramar*

mams:

Hej lilla GRÅ.. kom till mams ska jag måla dig RÖD :o)

2008-01-07 @ 10:37:58
http://anxious.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback