♥ Första skoldagen '08

Dagen började med en stor och varm kram från Ida. Det var trevligt.
Har saknat henne nu och fick även reda på att hennes mobil var låst så det var därför jag inte fått tag på henne under lovet. Men det var kul att träffas igen. Det tyckte dock inte vår lärare, så vi blev nästan utslängda från religionen för att vi hade så mycket att berätta för varandra och tyckte det var viktigare än att lyssna på läraren.

Sedan var det arbetsmiljö & säkerhet och det var lika mycket babbel där, fast inte bara från min och Idas sida.
Men det känns lite bra att vara tillbaka i skolan. Komma in i rutiner och ha saker att göra.

Ska försöka satsa på skolan nu, detta sista halvår. Sedan sticker jag, vet än inte vart men bort iallafall.
Men får se till att få bra avgångsbetyg, det är ju det viktigaste betyget om man säger så.

Efter skolan shoppade jag och Ida. Skulle bli en snabb runda på stan och sen skulle vi sola, men den snabba rundan tog två timmar och sedan fanns det ingen tid för solning så vi åkte hem istället.

image890

image891

  • Örhängen (Ida köpte dem till mig idag, julklapp :P Hehe)
  • Armband, H&M 49,50 :-
  • Armband, Gina Tricot 15 :-
  • Nagellack, Kicks 42,50 :-
  • Halsband, Gina Tricot 15 :-
  • Armband, H&M 20 :-
  • Örhängen, H&M 39,50 :-

image892
Hello Kitty-linne, H&M, 69,50 :-

---

Det var det.. Ska väl kika tv nu eller nåt. Ciao!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback