♥ Godmooorning!

Kom alldeles nyss till jobbet. Ska sitta framför datorn här från klockan åtta till halv fem, så vänta er en hel del onödiga blogginlägg, haha.

Har precis satt på radion, Rix Morronzoo.
Lollo ska ju vara med där idag!
Lollo är en tjej i min klass som kommer göra intrång i Rix Fm huset idag. Koolt.

Har med mig dagens tidning, boken Alla var där skriven av Lauren Weisberger (samma författare till Djävulen bär Prada) och boken A child called it skriven av Dave Pelzer (på engelska.) Så jag kommer ju ha en hel del att göra också.

Ha en bra dag, everybody! :) Ciao!

Loooooooolls:

wooooheeey! ;D

Becca:

Den boken har jag på svenska! superbra!

2008-01-27 @ 19:42:19
http://rebeccakristine.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback