♥ Good morning

image901Godmorgon godmorgon. Trots att jag sovit hur många timmar som helst är jag hur trött som helst! Det har varit en tuff vecka kan man säga.
Idag är jag ledig från skolan, men är inte "ledig" hemma. I och med att jag är ledig så har jag fått i uppdrag att städa. Ikväll får vi nämligen middagsgäster, så min uppgift är att plocka iordning i hallen och dammsuga på nedervåningen. Suck...

Vaknade idag klockan elva av att my baby ringde och väckte mig. Alltid lika mysigt att bli väckt på det sättet, men det kanske jag inte visar genom att muttra "Hallå" och sedan bara få fram några "mmm" ibland. När vi lagt på somnade jag iallafall om och vaknade igen för en liten stund sedan.

Nej, nu ska här städas! Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback