♥ Grå tisdag

Som vanligt är tisdag inte en kul dag i skolan. Vet inte varför, men hur kommer det sig att vi aldrig kommer överens på just tisdagar? Sitter det i psyket, eller vad?

Iallafall, började skoldagen med en styck ljudlektion. Blev inte så mycket gjort på den, utan vi gick mest omkring och såg snygga ut. Efter det var det svenska, där vi gick igenom detaljerat hur två tjejer på vår skola hamna i slagsmål med två andra tjejer när vi var på opera förra veckan. Intressant.

Sedan lunch och efter det ESV och sedan var skoldagen slut.

Nu sitter jag på jobbet (VSP) och har precis pratat med Videomix-Kristian om när jag ska jobba nästa gång.
Ska ju börja jobba i en annan Videomixbutik nu, så imorgon kväll ska jag få vara med under tre timmar för att iallafall lära mig lite rutiner. Sedan jobbar jag lördag + söndag nu i helgen.
Vill inte! Marcus kommer ju hem... Menmen, på lörd jobbar jag kväll så vi har hela dagen på oss. Och på söndag jobbar jag dag så då har vi ju kvällen tillsammans. Och så kommer han ju faktiskt hem på torsdagkvällen, så vi har heeeeela fredagen! YEY! Miss you, honey!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback