♥ Hej 2008

Första inlägget detta år. Grattis.

Har varit väldigt dåligt med uppdatering senaste, men jag får skylla på att jag är nykär och att jag varit med han med stort H så mycket jag kunnat. Imorgon åker han upp till Bollnäs för att vara där i två veckor.
Och efter det är han hemma i några veckor och sedan flyttar han till Norge. Så försöker ta vara på tiden så mycket som möjligt just nu..

Nyårsafton var helt OK. Var hemma i Thessans villa på Brotorp och festade hela natten.
Kom hem vid halv fyra nån gång tror jag och klarade natten utan uppkastningar. Grattis till mig.

2008 kommer att bli ett bra år. I can feel it!

It starts in my soul,
And I lose all control.
When you kiss my nose,
The feeling shows.
'Cause you make me smile.
Baby just take your time now,
Holding me tight.

What am I gonna say,
When you make me feel this way?
I just...mmm.

And it starts in my toes,
Makes me crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile.
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback