♥ Helgen

Kvällen igår började med arbete.
Började jobba klockan kvart över fem och slutade kvart över tolv.

Hade vikt upp klänningen och hade jeans till, så när jag slutade var det bara att dra ner klänningen och på med ett par strumpbyxor. "Coolt!" sa Calle på jobbet.

Åkte upp till Pierre, men där var det inget röj så skulle ner till Harrys, men de släppte inte in fler folk så gick till Tonic och träffade Malvina och Malin istället. Det var kul det med!

När det stängde träffade jag min älskling och sen så åkte vi hem. Köpte med oss mat med.
Var väl hemma vid halv tre - tre, men somnade inte förrän vid fem :P Haha.

---

Idag fyller min älskade vän år! Skulle egentligen ha jobbat, men Daniel var supersugen på att jobba så han fick ta min tid. Var bra för då kunde jag vara med på Malvinas kalas. Hade en hel påse med mig med presenter. Hon fick ett par örhängen, en spegel, ett par trosor, en anteckningsblock som det står "WRITE IT DOWN OR FORGET IT FOREVER" på, en trisslott (hon vann 50 kr! ^^), ett nagellack, en nagelfil av mig och en VHS-film av killarna på Videomix. Haha. Och en godispåse med en massamassa godis.

Har varit hemma hos henne hela dagen och nu är jag finally home, men ska åka ner till lägenheten om en stund för att träffa my babe. Hoppas ni haft en bra helg!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback