♥ Lista

Du för omkring ett år sedan
Malvina, jag, Pierre på Tonic.

Du och en bästa vän
Malvina och jag


Du som busig
Busar till det hemma, haha.


Du som fotograf
Ida i skolan.


En bild som du aldrig visat
Haha, jag och Ida förra vintern.
image926

En dag du minns
Liseberg med min baby!


En konstig bild
Suddig och konstig.


En bild som väcker känslor
Vissa gillar den, andra upprörs av den. I like it! ;)


En plats du saknar
London!


Någon du litar på
Jag, Marina, Camilla och Ida. Wonderful girls! :)


Någon du saknar
Theo :-*


Någon du älskar
Marcus ftw!


Någon som betyder mycket
Elin & Felix


Någon du tycker är snäll
Fritte ;)


Något du vill ha
Sommar, semester, bad och sol! (jag i Montenegro)
image927

Något som får dig att gråta
Sorgliga filmer :P


Något som är viktigt för dig
Familjen <3


Dig själv nyligen
Hos Marcus i Gränna


Dig själv för längesen
1990.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback