♥ Måndag

Helgen i korta drag:

Fredag: Mys med min älskling. Hyrde film och köpte godis och hade en riktig hemmakväll.

Lördag: Blev inte utgång, hade inte så stor lust så tittade på film med Malvina och Malin och sedan åkte jag ner till stan, mötte upp Marcus och sedan åkte vi hem och tittade på film.

Söndag: Träffade Marcus mamma för första gången :O Men det gick bra, men vad nervös jag var innan! Hehe..
På kvällen gick vi på bio - We own the night med Mark Wahlberg bland annat i huvudrollen. Den var bra, men lite seg. Som Marcus sa - för lite pangpang.

Idag är det måndag, vaknade för en liten stund sedan, och ska åka ner till stan snart. Marcus ska på någon slags jobbintervju samt gå till polisen och fixa pass och jag ska sola.

Kommer nog bli en bra dag det här! Ciao!

Crazypill:

myskvällar is da shit!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback