♥ My babe is back

Dålig uppdatering.. Och på grund av vad? Ni som följer bloggen vet; Marcus är hemma! Finally! Hehe.

Öppet Hus igår i skolan, sprang runt och gjorde minsta möjliga. Jag och Marina gick mest runt och stal godis som niorna skulle ha och såg allmänt vackra ut.

Efter ÖH 08 var vi några i klassen som gick till Swing för några öl (äcklig cider för min del).
Stannade dock inte länge eftersom att Marcus kom vid tio. Och jag blev så glad!
Vi stod länge länge och pussades och kramades. Kändes underbart!


Och idag har vi spenderat hela dagen tillsammans. Gått på stan lite, ätit lunch och bara njutit av varandra.

Nu ikväll har vi kikat film, nu har vi precis duschat och tänkte sätta på en till film.. :)


Imorgon har vi inte bestämt oss för hur vi ska göra, men det kanske blir utgång.


Ha det bra! CIao!


fröken solsken:

mysigt! =D vi har det bäst du och jag! jag befinner mig hos min darling med! ;) hoppas söndagen blir lika underbar som de övriga dagarna vi varit med om nu i veckan!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback