♥ Ny vecka, nya tag

Den här helgen har jag inte fått mycket sömn.
Inatt somnade jag vid fyra tiden, och gick upp klockan sju. Ja, jag är trött idag!

Hade tid på ungdomsmottagningen klockan åtta, så fem i åtta släppte mamma av mig utanför deras dörr.
Fick receptet på p-ring som jag ska börja med. Hoppas det går bra. Känns lite läskigt, men jag vänjer mig nog.

Efter besöket på BUM som tog typ en kvart åkte jag upp till Farre, för jag orkade inte åka fram och tillbaka hem. Det skulle ta så lång tid. Vi pratade lite och jag sov en stund också tror jag.

Just nu har vi religion, och det verkar som om det är betygssamtal på G. Palla.
Jag är så skoltrött just nu!

Ha det fint, ciao.

Marie:

va är p-ring för ngt?

Thessan:

gumman , jag har ju med p ring de är bara att rådfråga mej om det är nåt, Ja du skulle vart medpå realsepartyt å träffat dina gamla lärare,
Vi hörs. Puss

2008-01-14 @ 12:34:46
http://www.bbbbbb.blogg.se
fröken solsken:

asså, hur fan funkar det men en sån ring?
jag har läst om dem, men fattar det inte riktigt... hur får man in och ut den? och känner inte killar av den vid samlag? måste man börja med den efter mens eller funkar det att börja med den när som?

2008-01-15 @ 11:45:21
http://cherrytreelane.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback