♥ Rolig historia

Pelle och Erik är tvillingar. Pelle ägde en gammal eländig båt och ödet ville sig så att Eriks fru dog samma dag som Pelles båt. Några dagar senare träffade Pelle en gammal tant som trodde att Pelle var Erik.

"Så ledsamt att höra om din förlust." Pelle trodde hon menade båten och svarade:
"Nja, faktiskt är jag bara glad att jag har blivit av med henne. Hon var ju så genomrutten från dag ett. Underdelen var fullständigt slut och hon luktade gammal fisk. Hon läckte hela tiden, hade en stor spricka där bak och ett ganska stort hål framme vid. Varje gång jag använde henne blev hålet bara större. Jag utgår ifrån att det som tog knäcken på henne var att jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ha lite kul. Idioterna försökte komma i henne samtidigt så hon sprack på mitten. Men det är ju inte världens undergång, jag får väl börja kolla annonser för att hitta en ny..."

mams:

hahahahahahahahahaha :o)

2008-01-16 @ 17:39:00

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback