♥ Sunshine!

Blev helt salig när jag steg ut ur skolan idag. Jag, Ida, Jocke, Magnus och Emil höll gott med varandra om att nu blev vi minsann pigga. Vilket fint väder det är! Jocke släppte av mig vid badhuset och sedan tog jag en promenad till jobbet. Underbart! Tråkigt att det inte kommer hålla i sig så länge bara, det är ju snart mörkt igen..

Hade ESV (estetisk verksamhet) nu den sista lektionen efter att vi avnjutit lite HOT korvgryta (eller som någon sa: Det kan ju betyda Hot Dog-gryta, fast det tvivlar jag på). Största delen av klassen satt tysta (nåja) och målade med kritor på stora pappersark. Och jag måste bara få tala om att detta är första gången som vår klass sitter så tysta på en praktisk lektion. I min klass går det nämligen nästan bara framtida rockstjärnor och dom skiter i allt och alla.

Så ere.

Nu är jag på jobbet iallafall (VSP), slutar klockan halv fem. Egentligen vill jag bara ta på mig solglajjerna, köpa en glass och sätta mig och sola i parken. Men antar att det är lite för tidigt för det ännu, det är ju trots allt bara januari.

Vacksie:

Vaddå rockstjärnor? :O Jag och Chrille har egna planer och du skulle bli lärare, eller?

2008-01-22 @ 14:29:43
Alex:

Vacksie: Jag skrev "de flesta" ^^,


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback