♥ Take a walk on the wild side

Första kvällen på Videomix Allégatan. Det gick fint och jobbade tillsammans med Kristian, Stefan och den nya tjejen Sandra. Helt ok folks.. Men har redan börjat längta tillbaka till Knalleland, hah.

Kom hem för ca en timme sedan, och nu tänkte jag soova. Är hur trött som helst, och imorgon ska jag vara i skolan från klockan åtta på morgonen till halv nio på kvällen. Men funderar på att ta sovmorgon och komma vid tio istället. Lika bra.

Efter att vi haft Öppet Hus i skolan är vi några i klassen som ska ut och ta några öl. Fast jag dricker inte öl, men det är la så man säger? Och sen.. tamtamtadaa, så kommer Marcus hem! Yey. Har saknat dig nåt så otroligt min söta!

Och i helgen ska jag inte jobba något alls! Hade tydligen blivit något missförstånd, så det är nästa helg jag ska jobba istället. Så darling, Im all yours! Hehe.

Godnatt.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback