♥ Tankar

Fick veta en sak idag som förändrade min syn totalt på en person.
Först så var det bara att jag kände likgiltighet, ville inte ha något med personen att göra.
Nu tycker jag bara synd om den här personen. Nu när jag fått reda på allt så vet jag varför personen beter sig som han gör och varför han säger som han säger. Nu vet jag, och nu förstår jag finally allt.

Det var detta jag väntade på. Nu slipper jag tänka på varför du är schizo.
Tråkigt att det blev som det blev bara, vi kunde ju ha pratat om det. Men nu är det som det är. Jag förstår äntligen den här personens handlingar och så vidare.. Är faktiskt inte så sur längre utan är mer "jag tycker synd om dig."

Känns väl lite bättre iallafall.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback