♥ Toppendag

Har haft en bra dag! Det har blivit många av dem nu på senaste tiden.. :)

Jag och Marcus åkte ner till staden vid ett, gick förbi min skola för att hämta min laddare till mobilen. Men var den där? ... nej.  Börjar bli lite nervös nu, hehe. Min mobil!

Efter det fixade Mackan pass och så gick vi och käka lunch på Spagetti. Åt en jättegod räksallad! Mums..!
Sen så gick han på arbetsintervju och jag gick och solade. Så gott.

Nu har jag precis ätit kvällsmat.. Marcus kommer alldeles strax hit efter sin träning och så åker vi hem till honom. Får försöka ta vara på den här tiden nu innan han flyttar till Oslo. Ååh, det kommer bli så tråkigt när han åker! Kommer vara saknig varje dag.. ^^


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback