♥ Cirka en månad sedan

balen was great!


hur kan min arm se så otroligt onormalt lång ut...?

Marina:

För att han antagligen har fisheye..

Farre:

Tror inte på fisheye då hade bara arean i mitten påverkats och blivit förstorad däremot tror jag att din hand är riktad mot kameran lite och do blir ju armen längre. Notera att din hand och underarmen är lika stor som biceps/triceps. Det är det för att det som är nära kameran blir större och det som är längre ifrån blir mindre. Antagligen är det 50mm optik som också brukar kallas för "normal&quot", den återskapar former som man ser med ögat i verkligheten så att det som är långt borta blir mindre och det som är nära blir större... Det tror jag iaf... Kan ha fel på mm på optiken annars är jag rätt säker på allt annat :D

2008-07-04 @ 15:35:18
http://wax.blogg.se/
Alexa:

Farre: haha du är bäst! :)

2008-07-07 @ 10:58:35
http://anxious.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback