♥ Friday

Yey, jag älskar sommaren! Och jag älskar denna dag. För idag kom lönen och jag har shoppat lite smått, och det bästa av allt; idag får jag träffa Marcus! Åh, har saknat ihjäl mig under dessa två veckor.

Planen är så att jag ska möta upp honom i Gbg, sen ska vi ta tåget till Kungsbacka, hämta min mammas bil hos henne och sedan åka Borås. Krångligt? Vi ska till Ikea imorgon och köpa våra första möbler! Då måste man ha en bil :) Hehe.

Idag tog mitt OC-maraton slut. Har nu sett alla fyra säsonger, alla avsnitt på, vad är det, två-tre veckor... Vad ska jag nu göra om dagarna? Haha.

Ha en bra helg!

Ms Sunshine:

vad har hänt med ditt bloggande, fröken borås? ^^

vi vill ju läsa om dig och vad du pillar med om dagarna! kramar


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback