♥ Helgen

Har tillbringat hela helgen i min älsklings armar i den nya lägenheten. Åh, vad det känns bra! Han kom hem i fredags med ett välkomnade av massvis med pussar och kramar. Jag skämmer bort honom, verkligen :)

Har gått omkring och kikat i affärer, köpt en tavla och bara myst hela helgen. Såg bland annat filmen Funny Games. Se den!  Jättebra.

Idag har Marcus åkt upp till Norge igen och jag har jobbat några timmar på Hemmakväll. Jag saknar honom redan. Nu kommer han inte hem förrän om två veckor. OMG. haha, nejdå, det ska nog gå bra :) Malvinas Robin är också uppe i Norge den här veckan så vi får trösta varandra :)

Nu ska jag fortsätta mitt OC-maraton jag påbörjade förra veckan! Ciao


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback