♥ Måndag

Flytten i helgen gick kanon! Lägenheten är helnice, förutom tapeterna men det gör inget! Vi ska både tapetsera och måla om! :) Kommer bli jättefint! Och den är vår. Åh, <3

Flyttade ju som sagt hela lördagen, sedan jobbade jag 18-21 och då kom Tiffy och Frida och hämtade mig och vi åkte upp till Erik där det var paaartey. Vid ett drog vi ner till stan, och jag har nog inte varit så onykter jag var då på hur länge som helst. Tacka vet jag mysiga hemmakvällar! Haha, någon har växt upp? ;)

Igår var det dags att säga byebye till Mackanbaby, och sedan jobba på kvällen...

Idag har jag varit i Göteborg med pappa. Vi har shoppat, fikat och haft det allmänt mysigt. Jag älskar Göteborg! Är där alldeles för sällan...

Ciao!


Farre:

Du var inte nykter för att du växt upp. Hade någon bjudit på drinkar så hade du varit under bordet ;) Det vet både du och jag ju!

mams:

För att inte tala om hur ssääääällllan du är i KBA?! :o)Kram på dig mitt lilla stålrör.

2008-07-08 @ 13:33:00
mams:

För att inte tala om hur ssääääällllan du är i KBA?! :o)Kram på dig mitt lilla stålrör.

2008-07-08 @ 13:33:18

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback