♥ Torsdag

Underbart att vara ledig tillsammans med min pappa!

Idag stod Halmstad på schemat så vi åkte iväg vid elva i förmiddags. Körde lite fel och sådär men sedan var vi framme. Skulle till min syster och hennes familj som är på semester där, men det visade sig att de var iväg och skulle inte komma tillbaka förrän två timmar. Så jag och pappa satte oss på ett fik och sedan åkte vi vidare till Ullared.
Har inte varit där på fyra år, och jag tyckte inte det var så speciellt nu heller. Köpte en väska och en ansiktskräm ;) Hittade inte så mycket mer. Och folk tältar utanför för att komma in :O

Ikväll blir det Adam Tensta tillsammans med Malvina nere i stan. Kommer bli helnajs. Vi hade bestämt att vi skulle sitta och mysa i parken innan, får se hur det blir. Har iallafall fått ner en filt i väskan om vi nu skulle vilja sitta i parken.

Ciao!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback