♥ Helgen

Som ni förstått har jag haft en riktigt härlig helg! Marcus överraskade med en liten dagsresa till Gränna. En och en halv timmes bilresa senare var vi där och det var helt great! Min man är den bästa, finaste av dem alla!

Gränna betyder också någonting för mig och Marcus. Han bodde där när vi började lära känna varandra, så att vara där igen gör att alla känslorna från då kommer tillbaka. I love it!

Vägen mellan Jönköping och Gränna är wonderful


Vi var uppe på Grännaberget. Fint va?



Myste lite i solen


Och innan det var dags att åka hem så njöt vi av en glass vid vattnet


Hoppas ni haft en lika bra helg! :) Kram

mams:

Gränna... åsså inte ett ord om POLKSAGRISAR.. men va?

annely:

värsta mysigt juh ^^

nu har jag ääääntligen uppdaterat lite i bloggen ;)

2008-06-16 @ 14:00:23
http://cherrtreelane.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback