♥ About me

DIG:

 1. Hur lång är du? 
169 cm 
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Rik.. men det kommer jag nog inte bli eftersom att jag vill bli lärare också.
3. Vad pluggar du?
Media/ljudteknik/radio, tredje året.
4. Har du långt hår?
Nja, sådär. Till axlarna.
5. Vilken hårfärg har du?
Mörkt brunt, med några få blonda slingor.
6. Sminkar du dig?
Yes. Fast oftast bara foundation och mascara.
7. Har du haft sex senaste månaden?
Hihi.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Svarta.
9. Har du kysst någon idag?
Hah, jag tvingade Marcus trots att jag är sjuk...

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? 
Båda två!
3. Hur många syskon har du?
Två. Simon 18 år och Rebecca 24 år.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa?
Kommer inte ihåg ^^
5. Vilken mat lagade din pappa senast?
Korvstroganoff. Mm!
6. Hur många ställen har du bott på?
Två ½.
7. Vem i din familj stör du dig mest på?
Haha, måste väl bli min lillebror. Om jag får välja någon i min släkt skulle det bli betydligt mycket lättare...
8. Vilken familjemedlem är snällast?
Mami.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Det var nog när jag gick på stan med syster Becca. Det var ett tag sedan nu.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis?
Var med Ida i skolan idag ;) Och med Frida innan.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Malvina. Har knappt sovit hos nån annan ;P
3. Har du kysst nån kompis?
Jadå, en hel del av dem faktiskt.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Yes.
5. Vem har du varit kompis med längst?
Frida och Pierre.
6. Vem känner dig bäst?
Malvina.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis?
Hm, några dagar kanske.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Ja, annars är jag ju ingen riktig kompis ^^
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nej. Vill jag inte umgås med någon så gör jag inte det.

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag?
Mjukisbyxor (jag är faktiskt sjuk!), randig t-shirt och svart hoodie.
2. Har du bytt om idag?
Nej :P
3. Favorittröja?
Min randiga tshirt eller min svarta hoodie.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet?
Baggyjeans.
5. Har du gett bort kläder nån gång?
Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång?
Ja, vissa impulsköp hehe.
7. Har du handlat kläder genom internet?
Nej, har aldrig vågat ; )
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång?
Nej, har aldrig behövt!
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
Stringkalsonger? Eller kläder de helt enkelt inte passar i.
10. Vad använder du för skor?
Just nu, stövlar eller sneakers.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Ja, om de förtjänar det hah.
2. Klä dig annorlunda?
Ja
3. Vara dig själv?
Ja. Take it or leave it.
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Hahha jaa
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
Haha, take it or leave it var det ju.
6. Pierca dej?
Nej, fast vill inte heller.
7. Ge dig på utmaningar?
Ja
8. Ha sex på offentlig plats?
Yeah!
9. Vara omogen?
Självklart!
10. Äta småkryp?
Usch.

SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
Viskastrandsgymnasiet
2. Vad heter din favoritlärare?
Rosa Öhrn, ljud och Anna Grahn, svenska.
3. Vad är ditt favoritämne?
Ehm. Svenska.
4. Snyggaste läraren på skolan?
Kuratorn :D
5. Har du bra betyg?
Jag är nöjd iallafall.
6. Tråkigaste ämnet?
Projekt och företagande, arbetsmiljö och säkerhet.
7. Har du skolkat mycket senaste året?
Ja, faktiskt..
8. Hur tar du dig till skolan?
Mamma kör.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan?
No comments...

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är?
haha nej...
2. När tuggade du tuggummi senast?
Idag.
3. När var du på semester senast?
Gah. Montenegro förra sommarn. Underbart!
4. Vilken färg är det på din tandborste?
Rosa.
5. Är ditt hår tråkigt?
Nej, det är koooolt!
6. Vad har du för påslakan just nu?
Vitt med gula och svarta prickar på.
7. När såg någon dig naken senast?
Inatt.
8. Hur ofta duschar du?
 Varje morgon
9. När ska du gå och lägga dig?
Om en timme kanske.

Farre:

Ha sex på offentlig plats?
Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan?
8-)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback