♥ Fortfarande sjuk

Igår när jag satt på jobbet kände jag mig lite bättre. Men jag tog ut lyckan i förskott.
Hela kvällen igår låg jag och hade feberfrossa. Frös jättemycket men var jättevarm. Har legat hela natten och vridit mig, skakat och drömt feberdrömmar.

Idag är febern borta, men jag har ännu mer ont i halsen än igår men jag känner mig piggare så det är väl ett plus i kanten. Är hemma från skolan idag, men tänkte åka dit om en timme för att jobba lite på projektarbetet som ska vara klart nästa vecka. Det brinner i knutarna! Heh..

Hoppas ni mår bra idag iallafall! :)

HUMOR:

krya på dig

Winald:

Feberdrömamr kan ju vara kul... men oftast virriga - som huvudet är med feber...

2008-03-05 @ 14:11:52
http://groomingmocker.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback