♥ Hemma (igen)

Sitter här nu ensam på mitt rum efter fyrtio minuter i badkaret. Så skönt! Jag + bok + bad kan aldrig gå fel. Kvällen har spenderats hemma hos Patrik tillsammans med Malvina och några fler kompisar. Var trevligt men idag känner jga mig känsomässigt utmattad så gick rätt så tidigt.. Snart kommer Marcus hit, har saknat hans kramar väldigt mycket idag så kommer bli helmys när han kommer hit. Just det, han ska ju komma med bussen nu. Ciao!

Anonym:

ha det nu så mysigt med marcus:)

fröken solsken:

ja, när verkligen får grepp om en då blir man ganska tagen. förstår att du var tömd på både energi och känslor igår.

jag verkligen ÄLSKAR att bada badkar med! finns inget bättre ställe att plugga på än i badkaret. men jag har inget badkar här hemma hos mig... mitt badrum är för litet, typ klaustrofobi-varning *hehe* annars hade jag lätt köpt ett och satt in. men när uttrymmet tryter, vet jag inte riktigt vad jag ska göra? kanske kan knacka på hos grannen och föreslå att vi tar ner väggen mellan oss och delar ett stort badrum med badkar *haha* tänk dig tanken =P man öppnar sin dörr till toan och "oj, ursäkta! är du här..."

hoppas du hade mys med marcus igår! *puss å kram skumbanan!*

2008-03-08 @ 11:37:02
http://cherrytreelane.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback