♥ Igår!

En riktig heldag med Malvina var det igår.
Träffade henne i Knalleland. Vad vi var på jakt efter visste jag inte riktigt men vi båda hade fått lön så shoppa ville vi. Hittade bara lite smågrejer som ögonskugga, foundation och en ring men jag är lika nöjd för det.

Började göra oss iordning vid sju hemma hos Malvina och Robin. Robin och Risto gjorde oss sällskap och sedan körde vi ut till Drared där det skulle vara fest hos Micke. Spelade Fuzzy Duck och alla blev jättefulla. Risto tyckte det var kul att leka med pulverbrandsläckaren så till slut var det vitt pulver i hela huset. Såg nästan ut som om det hade varit värsta kokainfesten, haha.

När klockan var runt 23 åkte vi ner till stan och intog Tonic. Skakade våra lurviga där ett tag och när det var dags att åka hem träffade jag på Fahre, Dzeno och deras kompis så jag fick skjuts hem av dem. Snällt, för så onykter som jag var har jag svårt att tänka mig att jag skulle hitta hem, heh.

Slocknade nästan direkt här hemma och nu har jag vaknat, gått upp och duschat och känner mig redan lite bättre. Nu ska jag städa! Kul. Not. Ciao!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback