♥ Måndag

Hejsan hoppsan mina vänner.

En vit påsk fick vi, det var helt otippat.

Helgen har gått i kärlekens spår. Har spenderat mesta tiden med min älskling och det har varit underbart!
I lördags var vi på dagen hos hans syster på påsklunch. Mucho trevligt! Kvällen tillbringade jag med mina tjejpolare och en vodkaflaska. Det var helnajs. Var inne på Harrys en sväng och sedan drog vi vidare till Tonic.

Resten av helgen har mest handlat om film, film och film.

Men det har varit mys! Fast idag är jag sjuk så Mackan gick ner till Borås Kebab för att köpa hamburgare. Dock för mina pengar, men ändå. Ha en bra måndag! Ciao.

mams:

Hej min snuttelimpa, hoppas du mår bättre nu! Ses i morrn.. puss o kramen :-)

2008-03-24 @ 20:27:43

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback