♥ Onsdag :)

Vilken dag!

Kom till skolan vid åtta och vi modeller satte genast igång med att göra oss iordning. Jag kunde inte sluta tupera så mitt hår är som en boll.. Kommer bli kul att få ur det sen.
Vi skulle ha modevisningen klockan halv tio, och klockan nio gick brandlarmet, så vi fick fixa det allra sista med hår och smink ute på skolgården. Haha.

Sedan var det dags och jag har nu börjat förstå vad spaghetti-ben är för något. Jag var så nervös att det kändes som om benen skulle vika sig under mig! :P Men det gick bra ändå. Andra gången gick det ännu bättre.

Hela skolan var och tittade och vilken kick man fick när man gick där! :) Woho.
Har tagit en massa bilder, lägger upp dem när jag kommer hem. Är fortfarande i skolan.
Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback