♥ Onsdag

Har försökt logga in på bloggen i flera timmar nu, men inte lyckats. Måste väl bero på att de håller på och byter bloggplattform. Hm..

Har varit kass på uppdatering nu senaste, men får skylla på att jag har mått skit. Har haft så ont i mina öron att jag inte kunnat sova eller göra så mycket annat för den delen heller. Har vart halvt döv också.
Idag var jag på vårdcentralen och fick veta att jag har inflammation i mina båda hörselgångar. Inte öroninflammation, men nästan. Och vad ont det gör! Har fått örondroppar idag och hoppas det blir bättre snart.

Nu sitter jag hemma och tittar på So you think you can dance Scandinavia. Riktigt bra!

fröken solsken:

stackare! =/ hoppas du mår bättre snart!
hade ju själv influensan nyss. värsta jag varit med om på länge länge länge! fy fan för att vara sjuk.

Albertjohanna:

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-08-27 @ 14:11:37
http://albertjohanna.blogspot.com

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback