♥ Sjuk idag

Tisdagar brukar inte vara bra och det är inte den här tisdagen heller.
Jag har blivit sjuk! Kände av det redan igår kväll och när jag vaknade imroses hade jag ont i halsen så att jag trodde jag skulle kvävas. Drog mig upp iallafall och iväg till skolan. Har fått sitta med solglasögon inomhus hela dagen. Jag är nämligen såpass ljuskänslig att ögonen bara rinner om jag får minsta ljus i ögonen.

Efter några timmar orkade jag inte stanna i skolan mer, så Marcus var riktigt gullig och kom och hämtade mig. Vi åkte hem till mig, satte på en film men jag somnade. Och det var riktigt härligt! Nu mår jag faktiskt mycket bättre, dels för att jag fick sova och dels för att jag fick i mig lite alvedon. Har fortfarande ont i halsen, men är lite piggare så det är helt ok.

Sitter på jobbet nu, och är inte speciellt jätteavundsjuk på de som är ute i solen. Som sagt är jag väldigt ljuskänslig, även när jag inte är sjuk, så nu är det mer en pina att vara ute trots solglasögon.

Hoppas ni haft en bättre dag än mig, hah!

Farre:

Jag bröt en tand och har träningsvärk :O Det är något spec med tisdagar. Old habits I guess....

Becca:

Krya på dig stumpan!

2008-03-04 @ 20:57:20
http://rebeccakristine.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback