♥ Söndag

God förmiddag allihopa.
Gårdagen var helt okej. Jobbade från klockan tio till halv sex och det gick fint. Förutom att killen jag jobbade med var hur dryg som helst, men det blev genast bättre när Carro kom klockan två.

Kvällen spenderades med min älskling. Vi badade badkar men ungefär ett tjugotal tända ljus. Hur mysigt som helst! Åt även kinamat och vi båda somnade till "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Hehe.

Idag vaknade vi sent och än så länge har vi inte hunnit med mycket.. Vi har iallafall tittat på Lady&Lufsen. Haha, den är så bra! Ikväll ska jag jobba. 16.45-23.15 och imorgon är det skola som gälller, fast det egentligen är studiedag..

Nej, nu ska jag vara lite social mot Marcus! Puss och ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback