♥ Tacoskväll

Vilken kväll det varit!

Det som till en början bara skulle vara jag och Marcus, hemma en fredagskväll med tacos och film, slutade med att vi blev några fler. Jag bjöd med Frida, Erik och Fhager och vi åkte allihopa iväg till City och köpte tacos-tillbehör för 400 kronor. Haha! Men gott var det. Åkte sedan till Videomix och köpte två kilo godis och sedan bar det av hem till "mig och Marcus".

Jag och Frida (killarna hjälpte till litegrann) stod för matlagningen och jag kan säga att det blev väldigt lyckat! Inte för att det är så svårt att laga tacos, men det var faktiskt första gången för mig. Heh.
Efter maten plockade vi undan, Frida diskade och jag ställde fram godiset. Vi bänkade oss framför TVn för att se The Cinderella man som vi alla hade fått för oss var bra... men som inte alls var så bra när det väl kom till kritan. Lite väl dryg, så vi kollade bara ibland. Efter filmen åkte vi upp till Statoil för att köpa halstabletter och annat viktigt som inte är värt att nämna i bloggen. Självklart spelades Eriks Most Wanted 97-skiva på högsta volym i bilen. Riktigt härligt!

Nu är jag och Mackan hemma igen, och vi ska snart krypa till kojs.

Om jag får säga det själv, så har detta varit en riktig toppenkväll! Har haft superkul. Det kommer med stor möjlighet bli fler tacokvällar, om jag får bestämma.

Godnatt!

evelina:

låter som en najs kväll :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback