♥ The helg

Som vanligt brukar jag ha så mycket att göra under helgen, så det har inte blivit någon uppdatering..
Iallafall!

Fredag: Efter en jobbig vecka i skolan ville jag bara ta det lugnt hemma med min älskling. Alex på jobbet hade tråkigt och tog min tid, så jag slapp jobba. Snällt! :)

Lördag: Gick upp tidigt för att gå ner till stan och köpa present till Felix som fyllde 3, samt köpa lite kläder till mig att ha på mig på kvällen.
Var på kalas i någon timme och sedan började jag göra mig iordning. Träffade tjejerna och vi åkte taxi till bowlingen där vi skulle träffa de andra klockan tio. Haha, jag vann! :)

Drog vidare till Swing vid halv tolv, och när klockan var två gick jag och baby hem. Kvällen var jättebra! Skakade verkligen mina lurviga ;) Bilder kommer ikväll.

Söndag: Jag och Marcus bestämde oss för att ha en riktig slappdag. Låg inne i sängen, framför tvn nästan hela dagen fast det var solsken ute. Kvällen spenderades även den framför tvn i sällskap av en pizza och filmen Hide and Seek.

Idag är det måndag och jag har precis varit på ungdomsmottagningen för att uppdatera min barnmorska om hur det går med min p-ring. Och det går faktiskt rätt så bra, förutom att jag glömde sätta i den sist. Haha :P
Men jag ska nog fortsätta med dem, beror på om jag klarar av att styra mitt förbannade morgonhumör.

Snart ska jag till skolan för att träna inför modevisningen jag ska vara med i på onsdag. Ha en bra dag!
Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback