♥ Today the vår is här

Idag verkar det som om våren kommit och hälsat på. Hope you stay!
Hade en kort dag i skolan, men det var lika svårt som vanligt att slita mig från sängen när min mys ligger och myser. Men jag klarar't. Träffade Ida på Pressbyrån och köpte frukost.

Hade religion i en och en halvtimme sedan gick jag ner till stan, till den nya restaurangen Pinocchio och träffade Fahre och Jack och åt lite tillsammans med dem. Sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här. Ska alldeles strax dammsuga och sen ska jag kanske ta en sväng till stan. Är på världens shoppinghumör men har ingen att shoppa med. Får se hur det blir med den saken. Ha en bra dag!

Natasha:

tack du! :D

Marina:

Jo, jag förstod det efter ett tag :D haha..

2008-03-03 @ 16:39:52
http://qute.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback