♥ Fredag

Goooodmorning!

Fredag idag vilket betyder en massa jobb! Hade det otroligt jobbigt med att gå upp imorses, snoozade nog i fyrtiofem minuter. Har varit jättetrött hela veckan! Gått och lagt mig vid samma tid som vanligt, men ändå inte kunnat gå upp som vanligt. Måste vara skoltröttheten som påminner sig... Men snart är det över! Yey.

Igår var jag och fikade med Malvina och Madde. Satt på mysiga uteserveringen Latte med en massa filtar. Åkte sedan hem till Malvina och fixade lite med mitt löshår och efter det så åkte hon, jag och Robin ner till stan och träffade Marcus och så gick vi och åt på Campino. Haha, nyttig dag ;)

Sen så åkte jag och Marcus hem och myste och så framför en bra film som jag förövrigt somnade till, haha.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback