♥ Fredag

Hej mina vänner! Nu är det några dagar sedan jag uppdaterade igen, men ni vet ju anledningen ;) Hehe.

I onsdags kom Marcus hem, men på kvällen passade jag ändå på att gå ut och svira med Malvina och Malin. Värst vad jag gillar människor som börjar på M? ;)

Var och kikade på kortegen och efter det blev det utgång. Blev väldigt lyckat måste jag säga! Var hur kul som helst.
Igår så ösregnade hela dagen så jag gick inte ens utanför dörrn haha :P Nu när det varit så fint de senaste veckorna, så hatar man bara regn ännu mer!

Idag har vi varit på Lager 157, men hittade bara ett linne och tre par trosor. Blir mer besviken för varje gång jag åker dit! :P Fast jag älskar deras Frank Dandy kläder...

Ikväll är Mackan ute och gör Göteborg osäkert, så jag ska slappa med kinapuffar, Extra! Extra!, Vingar av glas och Slap her! She is french. Kommer bli lyckat.

Ha en fin kväll, everybody! Puss!

Camilla:

Gillar designen på din blogg, skitcool!

alexandra:

snygg design på bloggen =D

2008-05-04 @ 17:52:24
http://norrlandsflickaan.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback